FAQ

Čo je potrebné k objednaniu?

Platná poukážka, ktorú získáte od odborného poradcu vo Vašom regióne (kontakt nájdete tu)

Ako môžem pílu objednať?

Pre objednanie je potrebné vyplniť objednávku cez špeciálny e-shop. Do e-shopu sa dostanete prekliknutím priamo z e-mailu, ktorý Vám prišiel spoločne s poukážkou alebo cez web (kontrola dostupnosti píly).
Pre objednanie budete potrebovať číslo poukážky.

Ako dopraviť pílu na stavbu a späť?

V objednávke si môžete vybrať z dvoch možností dopravy (doprava vlastná alebo paletová dodávka). V prípade vlastnej dopravy je možné si pílu prevziať v závode Šaštín-Stráže (adresa: Zápotočná 1004, Šaštín-Stráže, 908 41) alebo Zemianske Kostoľany (adresa: 4. apríla 479/125, Zemianske Kostoľany, 972 43).

Pílu je možné prevziať alebo vrátiť v čase od 7:00 do 15:00 hod. po predchádzajúcej dohode so Zákazníckym servisom Xella Slovensko.

Kontaktné údaje:
E-mail: servis@ytong.sk
Telefón: 0917 264 501
(podpora dostupná v čase 7:00 - 15:00 hod.)

Ako pílu zabezpečiť na prevoz?

Pásová píla je pre prevoz upevnená na Euro palete, celkom váži 185 kg a je vysoká podľa konkrétneho typu 195-215 cm. Samotná pásová píla váži 162 kg a jej rozmer je podľa typu 180-200x110x110 cm.

V prípade paletovej dodávky Vám pílu dopravíme za poplatok na miesto stavby / odvezieme zo stavby.

Pri vrátení musí byť píla čistá.

V prípade paletovej dodávky musí byť píla postavená a upevnená na palete, na ktorej bola dodaná.

Platba

Po vrátení píly Vám vystavíme faktúru.

Keď potrebujem prenájom predĺžiť

Kontaktujte Zákaznický servis Xella Slovensko, ak bude píla ešte voľná, prenájom Vám predĺžime.
V opačnom prípade bude nutné vrátiť pílu v pôvodnom termíne.

Keď chcem pílu vrátiť skôr

Kontaktujte Zákaznický servis Xella Slovensko a dohodnite si spôsob a termín vrátenia píly.

Koho kontaktovať keď…

  • potrebujem informácie ohľadom prenájmu alebo poukážku na prenájom
    • Kontaktujte odborného poradcu vo Vašom regióne
  • potrebujem informácie týkajúce sa objednávky alebo dopravy (doručenie píly na stavbu a vrátenie píly späť do závodu)
    • Kontaktujte Zákaznícký servis Xella Slovensko
  • píla na stavbe sa pokazila (k tomu si nachystajte ideálne číslo píly, objednávky alebo poukážky)
    • Kontaktujte Zákaznícky servis Xella Slovensko